facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

6 października 2014

Maseczki Lomi Lomi | Pielęgnacja



 Ostatnio postanowiłam wypróbować kilka maseczek, które zauważyłam podczas zakupów w drogerii.

Ta o zapachu granatu miała być 'vital'- odświeżać skórę, sprawiać, że będzie wyglądała na mniej zmęczoną. Wiśniowa 'recovery' to maska odżywiająca cerę zmęczoną, a winogronowa 'whitening' również miała pozbawić oznak zmęczenia, odświeżyć.

W teorii każda z masek ma przypisany dzień, w którym powinno się jej użyć, ale ja bardziej kierowałam się tym, kiedy tego potrzebowałam i chciałam zrelaksować się, odpocząć.

Maseczki zrobiły to, co od nich oczekiwałam. Mogłam, mając je na sobie, poleżeć, pooglądać film, poczytać książkę, odpocząć. A po zdjęciu maski czułam się odświeżona.

Lomi Lomi nie robią skórze nic innowacyjnego, ale są genialne dla osób chcących chwili dla siebie, nadają się też na pamper night i na wieczór, po intensywnym dniu.


Dostaniecie je tylko i wyłącznie w sklepach Hebe (kliknij, aby zobaczyć gazetkę Hebe)
Polecam przeglądnięcie gazetki, są całkiem ciekawe promocje :)

4 komentarze:

  1. Świetny pomysł na post,osobiście uwielbiam maseczki i czuje że po całym tygodniu przydałby mi się wszystkie trzy ;) Chyba niedługo znów odwiedzę Hebe dzięki twojemu postowi ;) Obserwuje i czekam na więcej ♥

    Pozdrawiam :) ♥

    http://creativepositivejulie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się opakowania tych maseczek. Zdjęcia owoców są prześliczne. Jednk od długiego czasu używam glinki z Organique, która spełnia wszystkie moje wymagania jeśli chodzi o maseczki. Będę musiała z czystej ciekawości kupić te maseczki, żeby zaspokoić swoją ciekawość:)
    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serio, w życiu nie widziała tych maseczek. Ale wydają się ciekawe, a zapach owoców naprawdę skłania ku sobie. Podoba mi się, że piszą na nich dni tygodnia, ciekawa rzecz. ;) Chyba wybiorę się do Hebe i sobie kupię. :)
    Pozdrawiam

    http://inspiratium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Te maseczki są świetne , szczerze mówiąc, to używam ich już dosyć długo , ale myślałam , że tylko ja wymyślam takie głupoty , okazało się że to nie głupota.

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme