facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

21 października 2014

Kobo Matt Bronzing & Contouring Powder | Kosmetyki




Kobo Proffesional Matt Bronzing & Contouring Powder w kolorze 308 Sahara Sand

Postanowiłam, że znajdę dobry puder brązujący w drogerii, a nie w perfumerii. Taki naprawdę świetny kosmetyk, do którego będę wracać, nie będzie robił mi krzywdy i będę w stanie opanować go każdego ranka. I ten jest właśnie taki.

Najważniejsza sprawa, która jest niezbędna przy konturowaniu- produkt jest matowy, nie ma żadnych drobinek, świecidełek i innych dodatków, które nie pozwalają na podkreślenie kości policzkowych czy szczęki. Przy kupowaniu warto to sprawdzać- moim wielokrotnym błędem było niesprawdzanie tego drobiazgu.

Poza tym, puder brązujący nie jest za ciemny, więc nada się dla osób z jasną karnacją. 
Panie o nieco ciemniejszej karnacji również powinny być zadowolone, bo produktem da się budować kolor nakładając więcej niż jedną warstwę.


 Produkt jest dostępny tylko w drogeriach Natura (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)

Macie swój ulubiony puder brązujący z drogerii?

4 komentarze:

  1. Muszę wypróbować ;3 Od dawna szukam czegoś takiego, jednak zawsze trafiałam na zbyt ciemny lub świecący ;/
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam go nigdy, wydaje się byc ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nigdy nie miałam żadnego kosmetyku z tej firmy - aż wstyd się przyznać! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dużo słyszałam o tej firmie, chyba najwyższy czas coś z niej wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme