facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

24 października 2014

Jak sprawdza się Rimmel Lasting Finish? | Projekt Podkład Piątek


W dzisiejszym wydaniu Projektu Podkład Piątek ocenię jeden z moich najnowszych podkładów, czyli Rimmel Lasting Finish.

 Na początku wspomnę jednak o tym, co obiecuje nam producent- 25 godzin trwałości, pełne krycie, SPF 20 (dosyć wysoki jak na przeciętny podkład). No i które obietnice się spełniły?

Trwałość: 4/5
U mnie wytrzymuje około 13 godzin, co jest wynikiem naprawdę świetnym! Nie jest to obiecane 25, ale kto tego się tak naprawdę spodziewał? Poza tym dodam, że wytrzymał deszcz i siłownie wyglądając naprawdę nieźle. Dlaczego więc nie dałam 5/5? Gdyż żeby wytrzymał tak świetnie potrzebna jest baza, bez niej trwałość to około 8h i zaczął się ścierać na nosie.To jest i tak całkiem niezły wynik, ale nie aż tak spektakularny.


Krycie: 5/5
Naprawdę nie mogę się do niczego przyczepić i niczego zarzucić. Nie potrzebuję korektora na niedoskonałości, ewentualnie trochę pod oczy, ale też mniej, niż w wielu innych przypadkach.

Konsystencja: 5/5
Podkład jest dosyć lekki, co jest sporym plusem, szczególnie, że mocno kryje. Poza tym, jego aplikacja jest dosyć przyjemna, a sam produkt jest wydajny i na pewno nie jest najdroższy.


Podsumowując, podkład stał się jednym z moich ulubionych z niższej półki i ulubionych w ogóle. Ma wszystko, czego ja szukam i jestem nim, na razie, zachwycona. 


Znaleźć go można na przykład w:

Zachęcam do przeglądania gazetek, są w nich różne interesujące promocje :)


Próbowałyście?

2 komentarze:

  1. mam dokładnie ten podkład już jakiś czas i naprawdę jest świetny, jeden z lepszych jakie kiedykolwiek miałam

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme