facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

10 października 2014

Jak przedłużyć trwałość podkładu? | Projekt Podkład Piątek

Wiele kobiet narzeka na to, że ich podkład nie trzyma się buzi za długo, już po godzinie jest problem. Jak temu zaradzić?

Po pierwsze, ważny jest sam dobór podkładu, który opisywałam tutaj. Jeśli podkład nie będzie dobry dla Twojego typu cery to logiczne jest to, że nie będzie chciał z nią współpracować.

Należy pamiętać o pielęgnacji cery. Bardzo tłuste i ciężkie kremy nadają się na noc, a te lekkie- na dzień, pod podkład. Poza tym, trzeba pamiętać o wszystkich zasadach pielęgnacji, które opisałam w tym poście (klik). 

Poza tym, dobrym sposobem jest po prostu wklepywanie podkładu po jego aplikacji. Wtedy kosmetyk bardziej "wnika" w naszą cerę.

Kosmetyki uzupełniające, czyli primery i fixery, również mogą sprawić, że podkład będzie na twarzy do kilku godzin dłużej. Opisałam je tutaj.

Ostatni krok to po prostu puder. Dlaczego jest ważny opisałam tutaj, ale skracając- to on sprawia, że podkład może zastygnąć na naszej twarzy.

Ta notka składała się głównie z odniesień do innych notek z Projektu Podkład Piątek, bo jest to podsumowanie podkładowej teorii. Od przyszłego tygodnia w piątki będą pojawiać się testy podkładów, BB. Ile dokładnie godzin wytrzymał podkład, o ile godzin wydłużył trwałość fixer... wiedza bardziej praktyczna i pomagająca zdecydować, co warto przetestować na własnej skórze.

Jaki jest Twój ulubiony podkład? Jesteś jakiegoś bardzo ciekawa? Ja z chęcią zbiorę Wasze propozycje i przetestuję!

1 komentarz:

  1. Olga a próbowałaś Affinitone z Maybelline? Dorwałam go ostatnio na promocji w Rossmannie za niecałe 17 złotych, cena regularna to bodajże 27. Moim zdaniem jest świetny i chcialabym zobaczyć jego recenzję tutaj:)

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme