facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

2 października 2014

Jak ekspresowo zredukować niedoskonałości? | Pielęgnacja






To jest notka w stylu SOS, czyli nie o pielęgnacji, ale o nagłym wypadku. 
Jeśli nagle wyskoczyło Ci kilka niedoskonałości, a następnego dnia masz coś ważnego, to można szybko zmniejszyć tragedię, aby łatwiej było ją zakryć makijażem.

Oczywiście w jeden dzień nie da się całkowicie usunąć pryszcza, ale da się go znacznie zmniejszyć i sprawić, że nie będzie się aż tak rzucać w oczy. Sposób jest przetestowany na mojej własnej skórze i sprawił, że niedoskonałości (w moim wypadku były akurat na czole) przestały być czerwone i dało się je praktycznie całkowicie zakryć kremem BB.


Maseczki opisane w notce (bądź podobne) powinno się mieć zawsze w domu, aby można było ich użyć. Kosztują dosłownie kilka złotych w drogeriach.


Krok 1 to oczyszczanie. Ja zdecydowałam się na maseczkę Bielenda Eco Care Glinka Zielona. Ta maseczka w 10 minut usunie pozostałości makijażu (przed nią trzeba zrobić demakijaż, ale wiadomo, czasem coś zostanie), martwy naskórek i nadmiar sebum, który kochają bakterie.



Krok 2 to krok antytrądzikowy. Wybrałam piętnastominutową maseczkę Under Twenty Intense Anti Acne Aktywna Maseczka Wygładzająca. Chyba logiczne jest to, że taki krok pojawi się przy problemie z niedoskonałościami. Pomoże w redukcji samych pryszczy.


Ostatnia z maseczek i krok 3 to redukcja zaczerwienień. Wybrałam Soraya 10 minut na... redukcję zaczerwienień, Żelowa Maseczka. Uspokoi skórę i naprawdę zredukuje zaczerwienione punkty.






Ostatni z punktów to Effeclar Duo La Roche Posay.  Uwielbiam ten produkt, ale nie używam go na co dzień z jednej prostej przyczyny- nie chcę, aby moja cera do niego przywykła. Jeśli stosujemy bardzo dobry kosmetyk bardzo często, traci on swoje właściwości na naszej skórze. Zostawiłam Effeclar Duo jako moje koło ratunkowe, gdyż, nałożony punktowo, zawsze mi pomoże i zdziała sporo jednej nocy.


Maseczki można dostać w drogeriach takich jak na przykład:

Effeclar Duo można dostać w Super Pharm (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)

Polecam przeglądanie gazetek do końca, można znaleźć opłacalne i ciekawe oferty (w tym na przykład właśnie na Effeclar Duo!)



3 komentarze:

  1. Swietny blog, super prowadzony, ekstra notki:) dzieki tobie wiem o wieeeele wiecej, naprawde za to dziekuje, mam nadzieje, ze uda Ci sie wybic gdzies dalej, bede super dumna, ze bylam z toba od poczatku haha bedzie moze kiedys notka jak nakladac roz i bronzer? Bo niestety ciagle sie ich boje bo wiem, ze mozna sobie latwo nimi zrobic krzywde

    OdpowiedzUsuń
  2. maseczka z bielendy jest super potwierdzam! :) może jakaś notka o peelingach? :*

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme