facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

14 października 2014

Jagodowa Muffinka | Pielęgnacja





Postanowiłam spróbować peelingu Jagodowa Muffinka firmy Perfecta. Przyznaję, że zachętą była dla mnie sama nazwa zapachu, zapowiadał się niesamowicie dobrze. Poza tym, potrzebowałam jakiegoś peelingu do ciała i byłam zaciekawiona tym, jak sprawdzi się ten produkt.

Muszę powiedzieć, że Jagodowa Muffinka naprawdę bardzo dobrze wygładza powierzchnię skóry. Nie jestem w stanie, po kilku tygodniach używania, stwierdzić, że działa przeciwstarzeniowo, odnosząc się do obietnic producenta, ale mogę powiedzieć, że uelastycznia i regeneruje.

Zapach również jest niesamowity. Jedyne, co nie do końca mi pasuje to fakt, że do aplikacji potrzeba bardzo dużo wody. Nie dramatyzuję, bo miałam też w mojej karierze życiowej inne peelingi i porównuję produkt do nich. Nakładanie trwa też nieco dłużej, właśnie przez konsystencję, ale zapach dosyć skutecznie ją umila.

Peeling jest dostępny w:

Polecam przeglądanie gazetek do końca, aby ocenić, która z drogerii najbardziej się opłaca i znaleźć coś za mniej niż zwykle ;)

Miałyście któryś peeling Perfecty?

1 komentarz:

  1. Ja niestety nie lubie tego peelingu, starcza mi na 2 uzycia, więc kompletnie nie opłaca kupic za 15zl na dwa razy.a szkoda :( żałuję ze kupiłam

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme