facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

4 października 2014

Ja | Inne


To będzie trochę inna notka, ale poczułam potrzebę napisania jej. :)

Na tym blogu nigdy się nie przedstawiałam, nie pisałam nic o sobie, nie odpowiadałam na pytania oraz sugestie, a myślę, że powinnam.

Jeśli macie jakieś pytania do mnie o cokolwiek, o coś kosmetycznego bądź bardziej osobistego, napiszcie je w komentarzu (może być anonimowy) albo na adres e-mail: biala-koszulka@wp.pl

Chciałabym robić notki, które będzie Wam się miło czytało i na tematy, które Was nurtują czy ciekawią. A na pytaniach o mnie zależy mi dlatego, że chyba lepiej jest wiedzieć, kto taki siedzi po tej drugiej stronie komputera :)

Wtedy, kiedy zbierze mi się kilka pytań zrobię notkę, w której odpowiem. Waszymi kosmetycznymi pytaniami zainspiruję się pisząc kolejne notki. 


Korzystając z tego, że ta notka jest tylko informacyjna, przypominam o konkursie na szminkę M.A.C. (więcej informacji tutaj), macie jeszcze niecały tydzień! :)


 ♥


2 komentarze:

  1. jak zaczęła się twoja przygoda z kosmetykami ? :) zawsze Cię to interesowało ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz kogoś, kto pomaga ci w prowadzeniu bloga?
    Śliczne design.
    Zapraszam: http://stella191.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme