facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

23 października 2014

Ekspresowe odżywki Isana i L'Oreal- recenzja | Włosy




L'Oreal Elseve Błyskawiczna Terapia Rekonstrukcja dla włosów zniszczonych
Isana, natychmiastowa odżywka do włosów z jedwabiem (różowa)
Isana, natychmiastowa odżywka regenerująca do włosów suchych i zniszczonych (pomarańczowa) 


Podczas rozjaśniania włosów starałam się trzymać je w dobrej kondycji, więc testowałam nowe odżywki. Odwiedzając drogerię trafiłam na te 3. Uwielbiam te "szybkie" odżywki, bo w wielu przypadkach efekt widoczny jest już po jednym użyciu. Moimi ulubionymi produktami tego rodzaju zostaną tubki Dove (opisane chociażby tutaj).

Kupiłam po 4 tubki każdej z sfotografowanych dzisiaj odżywek. Jak wrażenia?


L'Oreal miał błyskawicznie odżywić i nawilżyć włosy oraz pomóc połamanym końcówkom. Przyznam szczerze, nie zrobił tego. Z pewnością nie ruszył końcówek, może, po kilku użyciach, nawilżył włosy. Poza tym, dosyć ładnie pachniał, więc taka dosyć przyjemna odżywka, ale nie spełnia tego, co producent zapewnia, więc nie skuszę się na następne opakowania.


Przejdźmy do dwóch odżywek rossmanowskiej firmy Isana.
Ta pomarańczowa: "Preparat zawiera olejek z pestek moreli i pantenol. Produkt przeznaczony do suchych i zniszczonych włosów.", natomiast różowa- "Kuracja dla włosów o natychmiastowym działaniu.  Preparat zawiera olejek z pestek winogron. Produkt przeznaczony do matowych i łamliwych włosów." (skopiowane prosto ze strony, to nam obiecuje producent). A u mnie nie spełniła się żadna obietnica w żadnej z tych odżywek. Nie przesadzam, przed i po stosowaniu tych dwóch nie czuć i nie widać różnicy. Szkoda. Zostanę chyba przy Dove.


Produkty dostępne w drogeriach Rossman (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)


A może tylko na mnie nie zadziałały, a Wam pomogły? Jakie inne odżywki polecacie?






4 komentarze:

  1. Nie miałam ich jeszcze ale mnie kusiły. Może na moich włosach sprawdzą się lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ich nie używałam, jakoś mnie do nich nie ciągnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałam kupić te maluchy, już dwa razy się zbierałam, ale skoro nie warto to wydam pieniążki na coś innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam zamiaar wypróbować tą z isana, więc dobrze, że napisałaś recenzję. Obserwujemy? http://a-secondlook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme