facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

5 października 2014

Dwa tańsze pudry | Kosmetyki



Ostatnio postanowiłam przetestować dwa pudry, które są niezbyt popularne, nigdy nie widziałam, żeby je ktoś polecał, dlatego chciałam sprawdzić, co z nimi.


Puder Miss Sporty So Clear w kolorze 001 Transparent

Puder transparentny, więc nie powinien kolorować. A niestety robił to w najgorszy możliwy sposób- sprawiał, że twarz była bardziej żółta. Kompletna katastrofa! Mój dobrze dobrany podkład po prostu wyglądał na żółty, co wyglądało tragicznie, musiałam zmyć makijaż i użyć czegoś innego. Szczerze odradzam.

Essence Mattifying Compact Powder w kolorze 04 Perfect Beige

Tym pudrem jestem z kolei zachwycona. Bardzo dobrze matuje, duży wybór kolorów (i mój mi świetnie pasuje) i naprawdę długo wytrzymuje na skórze, co jest dosyć rzadkie dla pudru drogeryjnego. Nie jest zbyt wydajny, ale nie spodziewam się, że produkt za, dosłownie, 11 złotych, wystarczy mi na rok. Mimo to, warto jest go mieć. 


Puder Essence Mattifying można dostać w:

Polecam przeglądanie całych gazetek, gdyż można znaleźć wiele ciekawych promocji :) 

7 komentarzy:

  1. Ostatnio poszukiwałam dobrego, taniego pudru, który pomógłby mi z moją przetłuszczającą się strefą T. Być może skuszę się na produkt essence ;) Mam tylko jedno pytanie - czy ten puder mnie nie "zapcha"? I czy nadaje się do cery trądzikowej?

    OdpowiedzUsuń
  2. mam taki sam puder z Miss Sporty i dla mnie jest mega dobry! :)
    zapraszam do mnie- http://beansjolanta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ten puder z Miss SPorty bd dobrym kompanem dla zbyt różowych podkładów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie używam pudrów. ale blog masz ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam żadnego z nich, ale to zapewne dlatego, że nie używam pudrów ;) Czasami tylko jakiś podkład i pociągnięcie rzęs tuszem i to wszystko :) Wolę zostać naturalna.
    http://zlosnica-shrew.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. @Zocha tak, jest świetny dla cery trądzikowej :)

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme