facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

12 października 2014

DIY: Peeling | DIY


Dzisiaj przygotowałam pierwsze DIY na tym blogu i będzie to peeling, który ja nakładam na twarz i ręce. Przepis jest bardzo prosty i peeling jest naprawdę bardzo dobry, więc warto poświęcić na to kilkanaście minut.  Wszystkie składniki masz w domu, nie jest to przepis kosztowny ani problematyczny. Myślę, że niektórym z was może być już znany, ale przypominam, a osobom, które nie znają- pokazuję.


      
Potrzebujesz tylko:
  • oleju,
  • białego cukru.
  • zwykłej, małej miski. 

Sześć łyżek stołowych oleju wymieszaj z jedenastoma łyżeczkami cukru. Cukru musi być tak dużo, aby powstała po prostu dobra konsystencja peelingu. Bardzo dobrze wymieszaj.

 
W sumie, peeling jest już gotowy!


Może się wydawać, że nakładanie go na buzię będzie bardzo nieprzyjemne, jeśli chodzi o zapach. Ja również tak myślałam, póki nie spróbowałam. Peeling praktycznie nie miał zapachu. 
Ważne jest to, aby używać go bezpośrednio nad kranem, bo część spadnie z buzi, a część się utrzyma. Aplikować peeling należy ruchami kolistymi, masując skórę.
Ja osobiście lubię też masować nim ręce, skoro już go robię. Nadawałby się tak naprawdę do całego ciała.
 
To nie jest produkt, który można spakować do tubki i sprzedać, ale wiemy, co jest w środku. Nie ma żadnej zbędnej chemii.

Moja skóra jest po tym peelingu bardzo miękka i przyjemna- nawet lepsza niż po niektórych kupionych. Zdecydowanie polecam ten przepis każdemu, kto chce spróbować coś zrobić zamiast kupować. 

8 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z tym peelingiem, muszę go szybko wypróbować :)

    Obserwuję x

    suzzy-suzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysł na ten peeling wymyśliłaś sama, czy znalazłaś przepis na jekiejś stronie? na obrazku wygląda na żadki... Czy w rzeczywistości też taki jest? Sama bym nie wpadła na ten pomysł. Sama woda i cukier? Nmw czy to jest dobry pomysł, bo bałabym się o jakieś podrażnienie albo coś... Ale to może tylko takie moje histerie ;)) Skoro mówisz, zę jest spradzony xd

    http://papierowa-kraina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry pomysł, świetne zastosowanie. Wygląda na rzadki, ale myślę, że to nie szkodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. @wszyscy- nie jest za rzadki, może się wydawać, ale idealnie rozprowadza się go po skórze
    @kolorowa kratka podrażnienie? ale czym, cukrem, olejem? składnikami, które są w każdej potrawie i w dużej części kosmetyków? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam szczerze że nie znałam tej metody. Wydaje się być prosta i na każdą kieszeń. Muszę kiedyś spróbować
    Masz bardzo fajowe porady. Oby tak dalej :)

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post! Na pewno wypróbuję przepis :)

    sophisticated--girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosty sposób :D Ja często robię scrub do ust :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme