facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

27 września 2014

Wygraj szminkę M.A.C.!

Zakładając tego bloga chciałam, aby pojawiały się tu jakieś konkursy z nagrodami. Mam już jakąś małą 'publikę' osoby, które tu wchodzą, więc pomyślałam: czemu nie?


Do wygrania będzie kultowa szminka firmy M.A.C. :)
Dlaczego nie wstawiam zdjęcia? Gdyż to zwycięzca wybierze sobie kolor. Możesz wybrać sobie swoją wymarzoną szminkę ze wszystkich, które M.A.C. ma tutaj (jak widzicie, kolorów jest naprawdę sporo, może to być krwista czerwień, może to być delikatny róż, brąz, coś bardziej nude... opcji jest masa).
Dlaczego szminka tej firmy?  Gdyż są to jedne z najbardziej klasycznych i kultowych szminek na świecie.


Co musisz mieć, aby wziąć udział w konkursie?   Nie obchodzi mnie Twój wiek ani miejsce zamieszkania (to znaczy, będzie mnie to obchodzić jak będę wysyłać nagrodę, ale wziąć udział może każdy). Musisz mieć adres e-mail i konto Google (raczej wszystkie to mamy, a jeśli nie, to jest kilka kliknięć dla fajnej szminki).
W konkursie mogą wziąć udział osoby, które obserwują bloga od początku oraz osoby, które zaczęły obserwować w trakcie trwania konkursu- to również nie stanowi dla mnie problemu. 


Co należy zrobić?
1. Obserwować bloga i lubić jego profil na Facebooku  (klik)
2. Podzielić się ze znajomymi/czytelnikami moim blogiem!  
W grę wchodzą udostępnienia na Facebooku, twitterze, askach, innych portalach społecznościowych, stronach internetowych, stronach na Facebooku, Twitterach, instagramach, czymkolwiek, czego nie wymieniłam, blogach.
+Powiedzenie osobom prywatnym o blogu i spowodowanie, że go zaobserwują. 

 Wyślij mi linki do Twoich udostępnień/ powiedz, ile Twoich koleżanek zaczęło obserwować bloga w trakcie trwania konkursu. Im lepiej zarekomendujesz bloga, tym lepiej dla Ciebie rzecz jasna. :) Może to być jedno udostępnienie, a może być ich 15, wedle uznania. 

W mailu należy też napisać krótki wstęp czyli coś o sobie, co mnie zainteresuje :)

Adres e-mail, na który należy wysłać maila to biala-koszulka@wp.pl



Do kiedy? Macie czas do piątku, 10 października 2014.

(Dodam, że osoby, które zaczną przez was obserwować, też mogą wziąć udział w konkursie!) 

+Jeśli wyróżni się więcej niż jedna osoba, dla pięciu innych również przewiduję małe upominki.

Ze zwycięzcami skontaktuję się drogą mailową do dwóch tygodni po zakończeniu konkursu.

Powodzenia! :) 

2 komentarze:

  1. Narazie nie wezmę udziału - dopiero zaczynam przygode z blogowaniem! Ale powodzenia wszystkim dziewczynom!! ♥

    www.spowiedzzakupoholiczki93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia!
    Zapraszamy na naszego bloga!
    --------------------------
    talia-andzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme