facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

28 września 2014

Wrzesień 2014 | Ulubione

Miesiąc już się kończy, więc nadszedł czas na ulubionych września. Część z tych produktów było już bohaterami moich poprzednich notek, a o części jeszcze nie wspomniałam.



 Farmona, Radical, Mgiełka ochronna do włosów (opisana tutaj: klik)
Krem do rąk Eveline Extra Soft (opisany tutaj: klik
Schwarzkopf Taft Heidi's Heat Styling Heat Protection Spray (opisany w tej samej notce, co mgiełka Radical)



Szminka Rimmel by Kate Moss w kolorze 20 (opisana tutaj: klik)


Cień w kremie Maybelline Color Tattoo w kolorze 35-On and on Bronze

Ten cień również był bohaterem wcześniejszych notek, ale chciałabym krótko podsumować to, za co go pokochałam. Jest bardzo trwały, łatwy i szybki w aplikacji oraz ma bardzo ładny, złoty kolor.




 Róż Sephora w kolorze 04 Coral Crush (był w tej notce: klik)
Pięknie i delikatnie wygląda na policzkach oraz jest łatwy w użyciu- trudno jest go nałożyć za dużo. Nie połyskuje i nie daje spektakularnego efektu, ale świetnie prezentuje się w towarzystwie bronzera.



Benefit Rockateur (był w tej notce: klik)

Ten róż jest z kolei mocny i wyraźny. Nie potrzebuje towarzystwa bronzera, aby się wyróżnić. Jest dobry na wieczór albo dla osób lubiących mocniejszy makijaż czy chcących podkreślić policzki.



Szampon Nivea Straight&Gloss
W założeniu jest to szampon prostujący. Naprawdę prostuje tylko, jeśli umyjesz głowę rano i wysuszysz suszarką. Ja osobiście nie chcę mieć włosów prostych jak struny, więc wykorzystałam produkt do 'uspokojenia' moich niesfornych włosów. Udało się, bo lepiej się układają.


Krem nawilżający Sephora Instant Moistruizer
Odważnie przyznam, że to jeden z moich dotychczasowych najlepszych kremów nawilżających. Wchłania się bardzo szybko, więc nie ma problemów rano. Poza tym, nie jest bardzo tłusty, więc tłusta cera nie będzie cierpieć.
Krem jest też dostępny w większym opakowaniu, niż to moje, ale ja chciałam przetestować i wzięłam mniejsze (moje ma 30ml, a większe- 50).

Sephora Precision Nail Polish Corrector Pen
Ten sztyft pozwala na usunięcie lakieru do paznokci z okolic paznokcia, czyli jeśli wyjedziesz, możesz się łatwo pozbyć tego, co się nie udało. Bardzo praktyczna rzecz.



Żel dezynfekujący Carex
Myślę, że tego kosmetyku nie muszę przedstawiać, ale chciałam przypomnieć, że warto jest go mieć w torbie czy plecaku. Potrafi uratować z opresji :)


Sklepy, w których kupiłam produkty z ulubionych:
Produkty marki Sephora i Benefit Rockateur- Sephora (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)
Wszystkie inne produkty- Rossman (kliknij, aby zobaczyć gazetkę) oraz Natura (kliknij, aby zobaczyć gazetkę) 

Zachęcam do przeglądania gazetek od początku do końca, gdyż można zaoszczędzić sporo pieniędzy planując swoje zakupy:)







1 komentarz:

  1. Słyszałam właśnie dużo opinii o tej mgielce z Radical, chyba czas kupić! (:

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme