facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

22 września 2014

Tag: Kocham jesień | Inne







Dzisiaj postanowiłam zrobić coś troszkę innego, a mianowicie tag, który lubię czytać u innych i, przy okazji, będę mogła pokazać moje ulubione jesienne kosmetyki. Ale tag do kosmetyków się nie ogranicza, będzie też o kawie czy liściach. Zapraszam na krótkie 8 pytań. :)


1. Ulubiony produkt do ust na jesień
Jeden już znacie z tej notki- szminka Rimmel by Kate w kolorze 20.
Druga szminka, Dior Addict w kolorze797 Stiletto, jest nieco ciemniejsza, wręcz bordowa. Ale kolor to moja ulubiona w niej rzecz. Poza tym, bardzo dobrze nawilża, co nie jest częste wśród szminek.

2. Ulubiony lakier do paznokci na jesień

Essie w kolorze Smokin Hot. Kolor bardzo kojarzy mi się z tą porą roku, a lakier jest dość trwały i pędzelek sprzyja aplikacji.


3. Co najbardziej lubisz pić w jesień?
Czarną kawę bądź pumpkin spice latte. Nie umiem pić gorącej kawy w gorące lato, zostaję przy mrożonej; zima kojarzy mi się ze smakowymi herbatami, a jesień to właśnie aromatyczna kawa pita w drodze, na spacerze, w domu. A ta dyniowa jest dobra tylko teraz.

4. Ulubiona świeca na jesień
Ostatnio kupiłam sobie kilka ładnych świeczników, a do nich pasują najbardziej małe wkłady. Ja uwielbiam cynamonowe Bolsius i lawendowe Ikea przez ich jesienny zapach.

5. Ulubiony makijaż na jesień
Uwielbiam mieć mocno podkreślone policzki, brwi, oczy bądź usta (nie wszystko na raz, rzecz jasna). W jesień nie boję się ciemniejszych kolorów.

6. Ulubiona zmiana w otoczeniu
Jak bardzo nieoryginalna będę mówiąc, że to kolorowe liście? Ale ja osobiście uwielbiam jesień, patrzenie na to, jak wszystko staje się trochę bardziej spokojne i deptanie suchych liści podczas wieczornych spacerów. Uwielbiam też deszcz, jestem fanką chodzenia z parasolem.

7. Co najbardziej lubisz w jesieni?
Wieczory przy świeczkach, książce bądź filmie (ewentualnie laptopie), długie kąpiele z pachnącymi, musującymi kostkami.

8. Najważniejsza jesienne reguła w pielęgnacji
Należy pamiętać o nawilżaniu ciała, szczególnie dłoni, które będą musiały się za parę miesiecy przyzwyczaić do mrozu.






3 komentarze:

  1. nie piłam dyniowej kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, mi zima zawsze strasznie przesuszaja się dłonie wiec trzeba pamiętać o kremik ;) a Twój Essie ma przepiękny kolor!

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme