facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

23 września 2014

Recenzja: krem do rąk Eveline Extra Soft | Pielęgnacja



Postanowiłam napisać recenzję produktu, którego używam jakieś 6 razy dziennie od kilku tygodni, czyli bardzo niepozornego kremu Eveline Extra Soft.

Opakowanie | Mnie samo opakowanie osobiście nie powala, nie zachęca, nie przyciąga. Jest na nim nieco za dużo, w moim poczuciu estetyki, tekstu o niczym. Ale ten aspekt kosmetyku nie jest istotny, więc chodźmy dalej.


Działanie | Jestem zszokowana, bo robi wszystko, co obiecuje. Regeneruje suchą skórę, łagodzi podrażnienia. nawilża, wygładza, wzmacnia płytki paznokci i zauważyłam jeszcze jedno niesamowicie dobre działanie produktu, czyli pomoc ze skórkami paznokciach. Z tymi zawsze miałam problem, który znikał tylko po wizycie u manikurzystki. Ostatnio moimi paznokciami nikt się nie zajmował, a skórek nie mam.
Pamiętajcie o tym, że ja faktycznie używam go około 6 razy dziennie, więc jeśli ktoś użyje go raz i będzie spodziewał się świetnych efektów- to może się nie udać. 

Zapach | To jest chyba największe zaskoczenie, bo krem pachnie jak... żelki misie Haribo. Naprawdę. To była moja pierwsza myśl po pierwszej aplikacji kosmetyku i nadal trzymam się tej wersji. 

Cena | Krem kosztuje mniej, niż 10 złotych, więc zdecydowanie się opłaca.


Jeśli ta recenzja komuś brzmi za sztucznie i za dobrze, przepraszam, ale jestem naprawdę uzależniona i zachwycona tym kremem. Ma wszystko, co mieć powinien i naprawdę polecam kupienie tego produktu (szczególnie, że jest coraz zimniej i nasze dłonie potrzebują pomocy). :)





2 komentarze:

  1. Świetny krem, kupię go mamie, bo ona jest maniaczką kremów do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No opakowanie nie powala ale wiadomo najważniejsze działanie i skoro to jest super to mu wybaczamy ;) ale ten zapach trochę dziwny.. nie pasuje mi zupełnie do kremu do rąk :d

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme