facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

30 września 2014

Pielęgnacyjny kalendarz | Pielęgnacja

W pielęgnacji cery i ciała niezwykle ważna jest regularność. Jeśli nie będziesz o niej pamiętać, żadne zabiegi nie przyniosą oczekiwanych efektów. Jak często powinnyśmy wykonywać najważniejsze czynności? Jak to posortować?

Najlepiej jest ustalić sobie stałe dni, w których robisz daną rzecz. W końcu się przyzwyczaisz i będziesz robiła wszystko automatycznie, więc o niczym nie zapomnisz.

Peeling twarzy- 2x w tygodniu
Peeling ciała- 2x w tygodniu
Maseczka nawilżająca- 2x w tygodniu
Maseczka antytrądzikowa- 2x w tygodniu*
Maseczka na zaczerwienienia- raz w tygodniu*
Płatki kolagenowe pod oczy- raz w tygodniu*
Balsam do ciała- codziennie
Maseczka antyzmarszczkowa- raz w tygodniu*
Maseczka relaksująca- raz w tygodniu*

*=opcjonalnie

Rozpisz sobie co i kiedy będziesz wykonywać i jeśli utrzymasz regularność, kondycja Twojej cery naprawdę się poprawi. Sprawdzony sposób :)


Stosujecie podobne metody czy jesteście mnie regularne? :)

3 komentarze:

  1. Witaj, świetny post. Ja niestety jestem tą, która z regularnością ma pod górkę. Myślę, że metoda kalendarzyka ułatwi sprawę. Dziś chyba sobie rozpiszę zabiegi w moim notesie :)
    Pozdrawiam cieplutko
    http://nim-ci-zaufam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na szafce w łazience mam plan codziennej pielęgnacji i zawsze tam zalądam dzięki temu wszystkie czynności wykonuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj zrobiłam sobie taką rozpiske i mam nadzieje ze będę się jej Trzymać :)

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme