facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

24 września 2014

Makijaż w pośpiechu | Kosmetyki



Jestem pewna tego, że nie tylko mi czasami (albo dosyć często) zdarza się wstać za późno i wtedy makijaż trzeba wykonać na szybko. Mam kilka kosmetyków, które ułatwiają to zadanie i sposoby na to, jak zaoszczędzić cenne minuty.

Nakładanie podkładu może być dosyć długim procesem, więc śpiesząc się często wybieram krem BB. Jeśli jednak moja skóra jest w nieco gorszej kondycji, podkład nakładam po nałożeniu BB, na niektóre miejsca na twarzy i palcem. Rozsmarowuję go punktowo, jak krem. Jeśli masz dobrze dobrane kosmetyki, to ich kolory nie różnią się niczym, więc można je łączyć.

Potem oczywiście pudruję twarz (pewnych kroków się nie pomija) i przechodzę do policzków.


Benefit Rockateur

Rockateur to dosyć ciężki róż, a więc zbędne jest używanie bronzera. Po dwóch pociągnięciach pędzlem kolor jest wyraźny i mocno podkreśla policzki. Ważną sprawą jest też to, że przyjemnie i łatwo się go aplikuje, więc zajmuje to mało czasu, a jest świetny efekt.


Twarz mamy gotową, więc zostają nam oczy, brwi, usta. 


Maybelline Color Tattoo w kolorach 35-On and on Bronze i 25-Everlasting Navy
Pisząc serię dla zaczynających w makijażu, wspomniałam o cieniach w kremie (tutaj notka). Napisałam tam, że lubię używać tego odcienia, kiedy się spieszę (a jeszcze nie wiedziałam, że zrobię notkę o makijażu w pośpiechu). Te dwa kolory są moimi ulubionymi z serii, złoty jest bardzo delikatny, ale jednak coś na powiece się dzieje, a niebieski lubię w połączeniu z moimi niebieskimi oczami (o kolorowych połączeniach również jest notka, kilk)



Rimmel Scandaleyes Waterproof Kohl Kajal w kolorze 001 Black
Lancome Le Crayon Khol Waterproof w kolorze 07 Curaco

Kilka razy wspominałam już o kredce-eyelinerze Scandaleyes i znowu to zrobię. Jeśli mam na oku cień, ale chcę czymś podkreślić linię wodną, to zawsze tym. Aplikacja jest o wiele szybsza niż zabawa eyelinerem.
Niebieskiej kredki używam wtedy, kiedy nie chcę bawić się cieniem. Podkreśla oko na tyle, że zdecydowanie wystarczy, a w dodatku dodaje koloru. 



Essence Multi Action Blackest Black Mascara
Miss Sporty Just Clear Mascara

Tusz Multi Action jest bardzo delikatny i nie daje efektu bardzo grubych rzęs, ale jest dobry w pośpiechu, bo naprawdę trudno jest z nim przegiąć. Po dwóch pociągnięciach rzęsy będą wyglądały bardzo dobrze. Tusz nie robi grudek, nie skleja rzęs, nie robi problemów. 

Ja osobiście nie lubię nie mieć rzęs w kolorze, ale na te dolne zdarzy mi się nałożyć bezbarwną maskarę. Tusz z dolnych rzęs lubi się odbijać pod oczami, a tego nie będzie czasu poprawić w pośpiechu. 


Jeśli chodzi o brwi, nie ma najszybszego sposobu, tutaj trzeba poświęcić trochę uwagi i zrobić je tak, jak zwykle. Ja za to lubię robić jedną sztuczkę- po pomalowaniu brwi przejeżdżam po nich bezbarwnym tuszem do rzęs. Nie rozmażą się, zostaną w miejscu. Nie tylko, jeśli się śpieszysz.


A usta? Zwykle tylko nakładam błyszczyk, a szminkę biorę do torebki- użyję jej, kiedy znajdę chwilę, w toalecie albo z małym lusterkiem w dłoni (takie narzędzie powinno być w torebce każdej osoby, która się maluje). 


Chciałabym też podkreślić- to, że się śpieszysz nie znaczy, że masz zapomnieć o pielęgnacji. Buzię trzeba umyć i nałożyć krem nawilżający. Ja zwykle robię to od razu po przebudzeniu, kiedy jeszcze jestem w pidżamie. Krem spokojnie wchłonie się wtedy, kiedy ja się będę przebierać i pakować torebkę. 


Sklepy, w których kupiłam kosmetyki wymienione wyżej:
Róż Rockateur- Sephora (kliknij aby obejrzeć gazetkę
Miss Sporty Just Clear oraz Rimmel Scandaleyes- Rossmann (kilknij, aby obejrzeć gazetkę oraz kliknij, aby obejrzeć magazyn)
Maybelline Color Tattoo- Hebe (kliknij, aby obejrzeć gazetkę)
Essence Multi Action Blackest Black Mascara- Douglas (kliknij aby obejrzeć gazetkę)
Niebieska Kredka Lancome- niestety, nie kupiłam jej w Polsce, tylko w Rzymie, ale znajdziecie podobne tej samej marki w Sephorze i Douglasach

Zachęcam do klikania do przeglądnięcia gazetek, bo online jest znacznie wygodniej niż noszenie makulatury w torebkach, a może wypatrzycie jakąś korzystną zniżkę. 



A wy, jakie macie sposoby rano w pośpiechu? Wykorzystacie któryś z moich? :)







1 komentarz:

  1. Marzy mi się ten róż z benefitu juz od zeszłego roku <3

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme