facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

3 września 2014

Kuracja jedwabiem | Włosy


Wczoraj zrobiłam posta na temat mojej rutyny, jeśli chodzi o pielęgnację włosów (post). Dzisiaj chcę wyjaśnić działanie jednego z kosmetyków do włosów- jedwabiu.


Jedwab to jeden z nielicznych kosmetyków do włosów, który nadaje się dla każdego. Wszystko jedno, czy Twoim problemem są puszące się loki, przesuszone włosy czy zniszczone końcówki- ten kosmetyk jest dla Ciebie. W sumie, nawet jeśli nie masz problemu, to warto jest go używać jako odżywki. Kosmetyk chroni włosy przed ciepłem, zimnem czy negatywnymi skutkami fryzjerskich chemikaliów.

Ja osobiście na własnych włosach czuję to, że jedwab działa. Moje włosy kiedyś bardzo się puszyły, a końcówki były rozdwojone. Ponadto, są farbowane i regularnie używam prostownicy, więc czynników negatywnych dla włosów jest całkiem sporo.
Mój jedwab to płynny Biosilk Silk Therapy, aczkolwiek wszystkie jedwabie działają tak samo i nie ma spektakularnych różnic pomiędzy produktami
Opakowanie zawiera 15ml produktu, ale to, wbrew pozorom, nie jest mało. Ja używam produktu na całe włosy, ale trochę więcej nakładam na końcówki i na całą aplikację starczają mi 3-4 krople (mam włosy średniej długości).

Jak w wielu kosmetycznych (i nie tylko) kwestiach, w używaniu jedwabiu ważna jest regularność.  Ja stosuję go raz w tygodniu, gdyż moje włosy są dość wymagające, ale większości osób wystarczy raz na dwa tygodnie. Jedwab nakłada się na mokre włosy i się go nie spłukuje, polecam wykonywanie terapii wieczorem. Nie powinno się suszyć po nim włosów.
Odkąd stosuję jedwab, moje włosy mniej się puszą oraz lepiej się układają, a końcówki są niezniszczone i ładne. Polecam stosowanie jedwabiu, może pomóc każdym włosom, a opakowanie to jakieś pięć złotych, więc na pewno się opłaca!
                                                                                        ♥




2 komentarze:

  1. Moja mama uzywa dokladnie tego samego jedwabiu poniewaz regularnie farbuje wlosy i codziennie myje i suszy niestety suszarka ale musze przyznac, ze faktycznie odkad zaczela go uzywac je wlosy sa w duzo lepszej kondycji wrecz nie powiedzialabym, ze je codziennie tak maltretuje haha

    OdpowiedzUsuń
  2. masz rację, używam tego samego jedwabiu od niedawna i zauważyłam naprawdę znaczną różnicę! :)

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme