facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

4 września 2014

Kolory cieni a kolory oczu | Inne


Wiele osób nie potrafi powiedzieć, jaki kolor cienia bądź kredki będzie najlepiej wyglądał z ich kolorem oczu. Chciałabym wam pokazać moje propozycje w tym temacie, być może ktoś się zainspiruje i spróbuje znaleźć podobny kolor.
Jeśli masz oczy piwne, zwróć uwagę na kolory pasujące do oczu brązowych, gdyż właśnie takie pasują Tobie! 
Jeśli Twoje oczy są szare, pasuje Ci to, co czarnym. 

Oczy niebieskie
Moim (i wielu innych osób) zdaniem, do niebieskich oczu pasują niebieskie cienie w każdym odcieniu (tutaj namalowałam tylko kilka przykładowych). Podobają mi się również niektóre zielenie, róże, brązy i złoty (tak, ten dziwny żółtawy miał imitować złoty). Poza tym, na większe wyjścia bardzo dobrze wygląda czarny, ale ten kolor pasuje do wszystkiego, prawda?


Oczy zielone
Bardzo podoba mi się ten kolor i zazdroszczę osobom z takimi tęczówkami! Zielony pięknie podkreśli zielone oczy. Poza tym, dobrze będą wyglądać brązy i oczywiście czarny, który w sumie każda osoba może mieć na powiece na wieczór.
Do tego koloru wybrałam mało odcieni. Zielony kolor oczu sam w sobie jest naprawdę piękny i nie chciałam, aby kolory cieni zdominowały tęczówki, które powinny grać główną rolę.


Oczy brązowe
Najbardziej podoba mi się duet oczy brązowe + fiolet. Uważam, że dobrze będą wyglądały również zielenie i niektóre odcienie niebieskiego. Bardziej na co dzień brązy i złoty (znowu, ten złoty nie wygląda jak złoty, ale tak, to ten żółty). 


                          Oczy czarne               
Czerń pasuje do wszystkiego, więc z cieniami można szaleć najbardziej. Pamiętaj jednak o tym, aby nie przesadzać- to, że Twój kolor oczu wygląda dobrze z większością cieni nie znaczy, że na jedną powiekę masz nałożyć kolor niebieski, a na drugą fioletowy.



Pamiętajcie o tym, że nie jestem wszechwiedzącą wyrocznią i wam kolory, które tu przedstawiłam, mogą nie do końca leżeć. Post jest dla osób, które szukają czegoś nowego i jakiś inspiracji, a ja pokazałam, co mnie się podoba.



                                                                                                              ♥   



6 komentarzy:

  1. Swietna notka naprawde, zawsze mnie zastanawiało jaki kolor pasowalby do moich oczu, a wybranie odpowiedniego odcienia cienia do oczu to raczej trudna kwestia ale wreszczie mam odpowiedz!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam lekko opadająca powiekę i w sumie nigdy nie bawiłam się w cienie bo nie wiem czy będzie je widać .... notka super! (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post, na pewno przyda się przy makijażu :) Oby tak dalej! Jedna drobna uwaga - nie jakiś, ale jakichś inspiracji. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o wreszcie post na, który bardzo czekałam!
    naprawdę świetne wybory cieni do zielonych oczu, mi się osobiście bardzo podobają na powiece
    ale wiesz może czy róż lub niebieski również będzie pasować? czy może lepiej zrezygnować?

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowity post, tw wskazówki mi się przydadzą na 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  6. @bunnylouis róż mi się z zielonymi nie podoba, z niebieskim możesz próbować :)

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme