facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

19 września 2014

Jak dobrać podkład? | Projekt Podkład Piątek


W dzisiejszej, trzeciej już części serii Projekt Podkład Piątek odpowiem na ważne i dość często zadawane pytanie, czyli jak dobrać podkład, żeby pasował do cery zarówno kolorem, jak i konsystencją?

Po pierwsze, pamiętaj o tym, że, zanim kupisz, musisz się zdecydować czy chcesz podkład bardzo kryjący czy o niskim kryciu. Czy będzie mieć sens kupienie produktu bez patrzenia na to, jaki jest, a potem narzekanie 'chciałam podkład o mniejszym kryciu'?  Podkład nie czyta w myślach.

Po drugie, kolor. Wiele osób robi popularny błąd, czyli przychodzi sobie do drogerii, testuje podkład aplikując go trochę na rękę, uznaje, że kolor się zgadza i kupuje. Dlaczego jest to złe? Kupujesz podkład pod kolor skóry szyi, a nie skóry dłoni. 
Wiadomo, że skóra ciała ma nieco inny odcień niż ta na szyi, a to z nią łączy się Twoja buzia. Jak więc najlepiej jest dobrać kolor podkładu? Aplikując produkt na szyję mając na sobie koszulkę z większym dekoltem, aby zobaczyć, czy kolor jest taki sam. 

Nie każda konsystencja będzie odpowiadała każdemu. Może Twoja buzia woli ciężkie podkłady, a może lżejsze? Dlatego pamiętaj o tym, jeśli wolisz od razu kupić świetny podkład, a nie testować wiele- masz możliwość testowania. Jeśli kupujesz w droższym sklepie typu Douglas, Sephora czy w saloniku firmowym typu M.A.C. czy Estee Lauder, po prostu poproś o próbkę, bo sprzedawca jest zobowiązany Ci ją zrobić. Jeśli jednak jesteś w drogerii, miej ze sobą mały pojemniczek i nabierz do niego podkładu. Sprzedawcy nie będą mieć do Ciebie pretensji (chyba, że trafisz na bardzo pechowych), gdyż testery w sklepach są właśnie po to, aby móc zapoznać się z produktem. Tylko miej lepszy sposób niż osoby wyciskające podkład na dłonie. 



Projekt Podkład Piątek 1- Czy podkład jest dla mnie?
Projekt Podkład Piątek 2- Podkład czy puder?







4 komentarze:

  1. A ja polecam pytać sprzedawców :) Używałam dużo i droższych i tańszych, a pani w drogerii dobrała mi rewelacyjnie i firmę i kolor. Zawsze je odganiałam, a jednak warto czasem zaufać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ci idzie prowadzenie tego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydatny post :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Ja obserwuję
    Zapraszam http://loliwiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się twoje zdjęcia do notek :D Ja używam kremu BB, bo jest dla mnie wystarczający, ale kiedy zdecyduję się na zakup podkładu, na pewno skorzystam z porad z tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme