facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

25 września 2014

2x drogeryjne cudo do włosów | Włosy



Mam zniszczone włosy (od początku roku farbowałam je kilka razy i używam dużo prostownicy, co definitywnie na to wpłynęło). Ostatnio zauważyłam też, że strasznie się puszą i wypadają, więc postanowiłam, że wypada coś z tym zrobić. Udałam się do drogerii i nabyłam kilka kosmetyków. Dwa chcę Wam polecić i opisać.

Farmona, Radical, Mgiełka ochronna do włosów 

Ten produkt kupiłam bez czytania recenzji czy czegokolwiek, po prostu zobaczyłam go na półce, nie był za drogi, więc pomyślałam- dlaczego nie? I miałam rację, bo u mnie się sprawdził. Włosy faktycznie mniej wypadają (nie przestały mi wypadać całkowicie, ale jak na produkt z tej półki cenowej to i tak nieźle) i wydaje mi się, że są bardziej błyszczące, po prostu lepiej się prezentują i nie wyglądają na przesuszone.
Mgiełki używam dwa razy dziennie, może przez to też lepiej widzę jej działanie. Wieczorem, kiedy włosy są wilgotne i rano.

Schwarzkopf Taft Heidi's Heat Styling Heat Protection Spray

Kosmetyk ten poleciła mi moja koleżanka. Jego celem jest ochrona przed ciepłem prostownicy czy suszarki i zapobieganie puszeniu. I robi obydwie te rzeczy! Odkąd używam tego spreju moje włosy naprawdę się nie puszą, a poza tym, są chronione przed ciepłem, co jest naprawdę istotne przy prostowaniu i każdy powinien o tym pamiętać.

W mojej rutynie o włosach (klik aby zobaczyć) opisałam inny sprej chroniący przed gorącem, got2b, ale uważam, że Heidi's Heat Styling jest lepszy. Po nim lepiej się prostuje i włosy się nie puszą.


Produkty dostępne w:

Zachęcam do przeglądania tych gazetek do końca, można sporo zaoszczędzić na promocjach i s,ą produkty, które w jednej drogerii są droższe, a w innej tańsze!





4 komentarze:

  1. Na pewno się skuszę na te produkty, bardzo dbam o swoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Radical jest fajny :) Ja równiez go polecam :)
    Schwarzkopf Taft Heidi's Heat Styling Heat Protection Spray nie znam, ale ma świetne opakowanie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Olga, mam problem i może ty mi pomożesz. Mam kręcone włosy i gdy je czesze rano strasznie mi sie pusza a żadne preparaty nie pomagają. Ostatnio robie to tylko po ich umyciu ,rano mam ładne loki ale włosy sa strasznie poplątane. Jest jakis sposób na ładne loki i nie poplątane włosy? ps. Świetny blog czekam na następnego posta! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. @Anonimowy nie czesz włosów po umyciu, mokrych. dopiero jak są wilgotne :) i oczywiście używaj tylko grzebienia. spróbuj tez myć włosy zimną wodą!

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme