facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

25 sierpnia 2014

Włosy sierpień/wrzesień 2014 | Trendy


We włosach również obowiązują trendy, tak samo jak w ubraniach. Zrobiłam takiego posta o kosmetykach, więc fryzurom też poświęcę trochę uwagi. Zdjęcia pochodzą z magazynu ‘Teen Vogue’.

W ‘Teen Vogue’ pojawiła się też piękna sesja zatytułowana „Show Pony” (wykonał ją fotograf Jason Kibbler, a fryzury są wykonane przez Esther Langham- uznałam, że o nich wypada wspomnieć ). Cała sesja, której najważniejszym elementem są fryzury. Zobaczcie, może czymś się zainspirujecie. Fryzury są przeznaczone raczej do długich, prostych włosów (ja mam raczej za krótkie i w dodatku kręcone, więc mi jest ciężej, ale fryzury są świetne, więc jeśli się wam się podobają i macie dobre włosy to próbujcie!).




Najmodniejszym kolorem włosów jest  rudy przechodzący w czerwony. Ja się nie skuszę, zostanę przy podziwianiu go w gazetach. :)



Dajcie mi znać, czy podobają wam się takie notki o rzeczach z zagranicznych magazynów, gdyż w przyszłym miesiącu mogę zrobić je dłuższe i poszukać magazynów z innych krajów.

 



8 komentarzy:

  1. wow Olga, naprawdę świetny blog, masz dryg do tego i mam nadzieję, że nie przestaniesz! Pamiętaj skarbie, że początki są najtrudniejsze dlatego się nie poddawaj. mi blog się spodobał bardzo mocno i polecę go chyba wszystkim znajomym. A notki są po prostu świetne, piszesz wszystko tak, że po prostu nie da się czegoś nie zrozumieć. pozdrawiam gorąco, jeszcze raz świetny blog! xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podobają mi się warkoczyki, jednak moje włosy są wycieniowane i niestety nie da rady zapleść ich w ten sposób, ponieważ wszystkie krótsze kosmyki wychodzą. :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy znasz kosmetyki do włosów normalnych z tendencją do przetłuszczania się godne polecenia?

    OdpowiedzUsuń
  4. @Zocha ja też mam takie, planuję o tym osobny post za kilka dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, fajnie zrobiony post ;) Jestem pod wrażeniem :D

    www.allinoneofjulia.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog :) masz na prawdę ciekawe pomysły zapraszam do mnie http://56-lovely-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny wygląd bloga i ciekawe posty :) Mega ładne fryzury !!! <3

    suzzy-suzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. przyjemny post, ciekawy i miły dla oka :)
    naprawdę rewelacyjny blog!

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme