facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

25 sierpnia 2014

Moje 3 ulubione podkłady | Kosmetyki


Pomyślałam, że chciałabym pokazać i polecić trzy podkłady, których bardzo lubię używać. Chciałabym na początku zaznaczyć, że po żadnym z nich mnie nie „wysypało”, więc nadają się do skóry ze skłonnościami do trądziku.
Pierwszy z nich to Podkład Równoważący Inglot. Ma kremową konsystencję i stosuję go, kiedy kondycja mojej skóry jest gorsza, gdyż bardzo dobrze kryje.

Drugi to Rimmel Wake Me Up. Uwielbiam ten podkład, to jest moja chyba trzecia buteleczka i będę kupować dalej. Skóra wygląda po nim bardzo promiennie, Wake Me Up z nazwy tutaj naprawdę działa. :) Zawiera błyszczące drobinki, ale nie są one bardzo widoczne po dobrym przypudrowaniu buzi, jeśli ktoś nie przepada za takimi ozdobnikami. Zaskakująca dla mnie też jest jego trwałość- wytrzymuje cały dzień, nawet na stoku narciarskim i na mrozie (testowałam, w zimę używałam go bardzo często). W dodatku ma SPF 15. 

Następne podkład to Revlon Colorstay. Mój jest przeznaczony dla cery tłustej/mieszanej i jest idealny dla tego rodzaju skóry. Pozwala uzyskać matowy efekt i ma całkiem niezłe krycie.

Przy bardziej intensywnym dniu, w którym mam na sobie ten podkład, zdarza mi się, że mój nos zaczyna się świecić- w takiej sytuacji, niezależnie od podkładu, najlepiej jest mieć przy sobie bibułki matujące, przetrzeć nos i ewentualnie przypudrować. Bibułki matujące nie niszczą makijażu, ale ściągają nadmiar sebum. Dostać je można w chociażby w drogeriach. 

A jaki jest wasz ulubiony podkład? Podzielcie się w komentarzach, z chęcią coś wypróbuję. 



4 komentarze:

  1. Uwielbiam podkłady od Rimmel, świetne są! A próbowałaś kiedyś coś od Bourjois? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w planach przetestowanie Healthy Mix :)

    OdpowiedzUsuń
  3. narazie używam tylko bb ale bardzo chcę przejść na podkład tyle, że boję się, że zafunduje sobie efekt "maski", polecisz mi coś na początek? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. @Aliss Feiz na początek bezpieczniej jest mieć lżejszy podkład, proponuję ci Rimmel Match Perfection :)

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme